Monday 11 April 2011

Salam Perkenalan

Assalamualaikum...

Selamat bertemu dilaman sesawang blog saya. Harapan saya semoga semua teman-teman dapat membantu di dalam urusan yang diperlukan.


Buah cempedak diluar pagar
Ambil galah tolong jolokkan
Saya budak baru belajar
Kalau salah tolong tunjukkan

Pulau pandan jauh ke tengah
Gunung daik bercabang tiga
Hancur badan di kandung tanah
Budi yang baik di kenang juga

Semoga sudi kiranya teman-teman berintraksi di blog saya ini demi kebaikkan bagi membantu saya dalam bidang penulisan ini. Segala budi teman-teman diucapkan terima kasih dan hanya allah sahaja yang membalasnya.

Falsafah hidup :-

"Walaupun kita mencintai dan dicintai tetapi tidak semestinya kita memilikinya, walauapapun kehidupan mesti diteruskan disamping sentiasa berdoa kepada ALLAH" 

Mutiara kata yang selalu disematkan dihati :-

"Gantungkan keazaman dan semangatmu setinggi bintang di langit dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan"

Wasalam.

No comments:

Post a Comment